ana :)

Jun 24, 2010


maybe, ini post terakhir untuk dibebelkan. esok aku akan ke kampungku di muar, johor. luse pulak aku akan gerak ke kuala pilah, negeri sembilan (aku suka nombor lapan). mungkin aku tidak akan membawa mende alah yang aku ngadap ni. kepada kengkawan yang support aku. thank you ya. kamu semua selalu dihati aku. 

jangan lupa itu !

to my bestie,

bella jangan tengok movie aje sampai pukul3 pagi. study yap.

mey da beli dooodolls belom? huhu. baju cupcake ko yang aku pilih tu wujud lagi tak? study molek.

teha kaklong yang tiada tandingan. bila nak makan lagi ya kuih peanut butter kamu tu? huhu. jangan lupe bawak balik pokok padi. tanam kat umah. haha.

erie & syeera selamat bermatrikulasi. tak dengar berita sal korang. syeera memang hilang teros. huhu.



bella aku tak tido awal da lepas ni.^^
Photobucket

No comments: