Jun 19, 2010


ketika orang lain sedang sibuk membuat itu ini. aku pula sedang sibuk dirumah mengonline kan diri. bosan siot. aku tak taw nak buat ape. semue tugasan-tugasan telah diambil oleh makcik-makcik kuh. memang bosan. aku amat bosan. berapa kali nak ulang ayat tuh (!). budak-budak penuh dirumah memeningkan keadaan. huh~ tak kan aku nak tercongok jep, sambil tengok diorang main. aku memang da tak dek arah dah. tak taw a nak buat ape. hari ni kenduri arwah dan kesyukuran jep. tapi tahun nie, buat besa jugak lah. apa yang aku mampu lakukan adalah dengan meluahkan isi hati aku kepada blog ini. aku dirumah sorang-sorang. sedangkan dirumah maktok aku, penuh dengan orang. (rumah maktok aku depan rumah aku jep). okkaylah, lain kali pulak aku mengepostkan situasi hidupku yang lain okkayh. bubbye~

Photobucket

No comments: