ana :)

Jan 10, 2011

 satu minggu di kuala pilah

pejam celik pejam celik, nie da masuk minggu kedua aku kat kampus nie. hari nie tak de class ^_^ lecturer de meeting, but sampai kol 12 tengahari nie jep. mula-mula aku masuk bilik, aku tak dek roommate. izzati (ex-roommate gua) die dapat rumah dekat sri menanti 1. kecian die. ish3... tulah, lain kali hanta borang kolej tuh on time taw sayang. aku, intan, yati and si pain tuh,still dapat rumah dan bilik yang same. ahad baru nie, aku dapat roommate baru, senior taw, part 4. hihihihi ^_^ dapat roommate yang chumil sangat. ha!! sebut sal hari ahad, ahad baru nie, kitorang pergi seremban, sementare class tak dek nie, baik jalan-jalan dulu kan (?) dari pagi sampai ke malam duduk kat jusco tuh. aku rase aq da hafal setiap kedai kat dalam tuh.haha.^^

aku dengar-dengar, 29/1 nie maybe cuti. cuti mid sem la kot plus tahun baru cine. lepas balex cuti tuh, kitorang bercadang and berangan, nak pergi seremban lagi, kali nie na pegi seremban parade and terminal one. ape cerite dah mereke tuh (?) lame dah tak pergi sane. huhu. so, tunggu jep la yek.




No comments: