ana :)

Jun 14, 2010

makan :)
 
emalam aku pergi kenduri diiringi oleh mak, maktok, maktam, shahira, my cutie kazen yana, izzati, ain n anis. aku turut berusaha untuk menghilangkan rasa bosan. setelah aku dan shahira kekenyangan melantak nasi kenduri. kami pon seperti biasa buat kerja gila. lepak di beranda rumah ya (shahira), tengok cerita hindustan menggunakan laptop sementara pemain DVD ada dalam rumah (?). yup (!) kami nak hirup udara segar :)

sebelah petang pulak aku pergi ke bufday party kazen aku, nisha. aku makan dan makan lagi. banyaknya makan. selepas 'bufday' tuh, kami pergi mencari barang-barang untuk kenduri hari sabtu nie.puas aku kene jaga kazen-kazen aku yang tak paham bahasa tuh. selepas selesai semua, kami pon balik, aku pon lega sebab dah tak perlu nak menjaga mereka ituh. letih taw tak (!).


Photobucket



No comments: