Jun 12, 2010


hari ini aku duduk tercongok depan laptop dan aku tak taw nak merepek ape.sorang-sorang kat rumah. kawan-kawan pulak semue dah pergi study. apa yang aku mampu buat adalah makan, watching my favourita hagemaru, ninja boy, astro awani, CSI, benci bilang cinta, disney channel dan online menyerabutkan blog. dah tak lalu nak menghadap facebook. huh, hari-hari mende yang same ek. hehe. sekarang bleh lah cakap hari-hari buat mende yang same. nanti dah pergi U baru aku taw langit tinggi rendah. tak pelah, kuros lah cikit badan aku. ngee. bilik aku dah tak terurus. yelar. sibok dengan tv dan online. bosan bosan. betol-betol bosan.

kepada degik gedik ku yang sudah terpisah. korang tetap dihati ku okkayh (!).

erie : matrik perlis
bella : matrik teknikal jengka
syeera : matrik gambang

semoga korang berjaya di dunia matrikulasi.

mey : uitm puncak perdana
teha : uitm kedah
aku : uitm kuala pilah

semoga kami berjaya di dunia uitm.

salam sayang kepada degik-ness. mmmuuuaaahhh <33
jangan lupe warne tema a.k.a warne muka aku (!) 
MERAH :)
Photobucket

No comments: