ana :)

May 18, 2010

malu malu malu !!!

hari ini baru berjumpa semula dengan laptop yang tercinta. aq pergi ke kuantan untuk ke yayasan pahang. tapi..........

begini ceritanya:

setelah mengambil pas pelawat. kereta myvi yang dipandu oleh bapa saudaraku meluncur laju menyusup ke car park di tepi bangunan tinggi yang tersergam indah. aku melangkah penuh yakin masuk kedalam bangunan tersebut dengan file yang tersemat kukuh di tangan. aku ternampak susunan kaunter di depan mataku.. yeah! itulah destinasiku.. setelah aku duduk, aku mengeluarkan kepingan2 kertas dari fileku. Abang (pakcik) di kaunter menyemak semua maklumat dan menggaris sesuatu di borangku itu...

"dik.... (yeekkkk) duit hanya boleh diserahkan 2 minggu sebelum daftar ketempat belajar ataupun 6 minggu selepas..."

aku terkesima..

"adik tak bace ke??"

"hehehe.. tak pasan a.." (macam alasan bodoh)

abang (pakcik) menjawab....

"bagus ar..." (kurang asem jawe)

aku tak nak mengalah..

"ha ah en.. bagosnye saye.. okkay la.. time kaseh."

aku mengangkat punggung dari situ n blah ngan muke penoh malu siot.......
tapi relex jep.. kave lebeyh..

kenapalah aku tak perasan syarat yang terakhir tuh.. sengal betol.. >_<

No comments: